Calligrames Nadalencs

Ja arriba Nadal i, aquest trimestre, a les classes de català, els alumnes de 1r d’ESO hem après com es fa un cal.ligrama i, després, n’hem elaborat un a partir nadales o refranys nadalencs. Ha sigut una activitat molt divertida i entretinguda, ademés de relaxant. Està molt bé que, després de treballar tots aquests mesos, puguem fer activitats com aquesta que ens ajudin a distreure’ns una mica.. Ademés, ens ha quedat genial!!

Alumnes de 1r d’ESO

no se han encontrado imágenes

Ja arriba nadal!

Sembla que va ser ahir que començàvem el curs i, sense donar-nos compte, ja ha arribat el Nadal, la qual cosa vol dir: vacances, descans, família, amics, diversió, regals…, però també bons dinars amb dolços típics com, per exemple, torrons o polvorons.

A nosaltres, celebrar el Nadal ens agrada molt, perquè la nit de Nadal fem cagar el tronc, que sempre ens deixa llaminadures o petites sorpreses. Però, ademés, ens encanta adornar l’arbre de Nadal, on el Pare Noel ens deixa els regals, o muntar el Betlem amb els nostres pares, germans o iaios. Per això, enguany, a les classes de català, hem preparat la decoració de l’arbre de Nadal de l’institut, que ha consistit en l’elaboració de les típiques boles on cadascun de nosaltres ha escrit un desig o una felicitació per aquestes festes.

Esperem que us agradin i us desitgem a tots BON NADAL!!

Alumnes 2n ESO

Notas Bachiller

Salvados por la campana

Comienzo del Proyecto «Salvados por la campana», con el cartel realizado por el alumnado de música de 3º y 4º de ESO.

Cada semana, los timbres entre clase y clase tendrán una temática musical diferente. Comenzamos esta semana con la música pop.

Talleres de sensibilización sobre la discapacidad visual

El lunes y el miércoles de esta semana, hemos realizado dos talleres para sensibilizar a nuestro alumnado de 1º Bachillerato HCS sobre la discapacidad visual.
Para ello, hemos contado con la presencia de dos profesionales de la ONCE que nos han explicado algunas cuestiones a tener en cuenta al relacionarnos con las personas invidentes o cómo adaptar los espacios para que resulten seguros para todos y todas.
También hemos podido leer en braille, hemos conocido los materiales adaptados que se utilizan en las clases y, además, hemos vivenciado en primera persona la dificultad al desplazarse por el centro sin ver absolutamente nada. 
Agradecemos a David, a los profesionales de la ONCE, al profesorado asistente y a nuestro alumnado de 1º Bachillerato HCS su disposición y buen hacer. 
 

Elecciones consejo escolar

25 N – Día internacional contra la violencia de género